Artur Matecki FOTOGRAFIA

  • Portfolio
    • Pret-a-porter
    • Akt
    • We Dwoje
    • Kids
    • Fine Arts
    • In & Out
    • Dokument
  • Oferta ślubna
  • Blog
  • Strefa Klienta
  • Team
  • Kontakt
    • Pret-a-porter
    • Akt
    • We Dwoje
    • Kids
    • Fine Arts
    • In & Out
    • Dokument
  • Oferta ślubna
  • Blog
  • Strefa Klienta
  • Team
  • Kontakt
+48 661 519 472

Gdyby telefony Państwa Młodych były niedostępne - np. telefon jednego z Rodziców lub Świadków, itp.
Miejsce(a) - adres przygotowań w domu/hotelu dokładny adres(y) wraz z kodem pocztowym, godziny rozpoczęcia (z reguły zaczynamy od Pana Młodego, kiedy nie ma przygotowań u fryzjerki/kosmetyczki). W razie rezygnacji z przygotowań Pana Młodego, proszę wpisać BRAK
Miejsce(a) - przy opcji przygotowań u fryzjera/kosmetyczki, itp. oraz adres przygotowań w domu/hotelu dokładny adres(y) wraz z kodem pocztowym, godziny rozpoczęcia. W razie rezygnacji, proszę wpisać BRAK.
Prosimy podać miejsce błogosławieństwa (adres). Jeżeli nie ma błogosławieństwa lub żadnej innej tradycji, która ma miejsce przed ceremonią, prosimy wpisać "brak"
Adres kościoła/USC , ulica, kod pocztowy, nazwa parafii /USC itd i dokładny czas rozpoczęcia
Jeżeli ceremonia nie będzie w oprawie katolickiej, lub będą występować nietypowe sytuacje (np. puszczanie gołębi, występy znajomych)
Miejsce składania życzeń
Opcjonalnie- jeśli są warunki to chętnie je wykonam :) Zdjęcie grupowe najlepiej wykonać, kiedy jest chwila luzu- przy opcji przed Kościołem nie może być innego Ślubu po Waszym, powinny być schody przed Kościołem (do ok 100osób, jeśli nie ma schodów, to korzystam z drabinki) - plus takiego rozwiązania (zdjecia przed Kościołem)- jest to,że mamy najwięcej Gości na nim. Jeśli warunki przed Kościołem nie pozwalają, wykonuje takie zdjęcie przed lub w ostateczności na sali. Najlepiej wtedy uprzedzić obsługę, że w przypadku braku schodów na sali, potrzebny będzie dostęp fotografa, np. do pokoju hotelowego, by móc zdjęcie zrobić z odpowiedniej wysokości.
W dowolnej konfiguracji, tzn. ustalam z Orkiestrą/DJ,aby powiadomił o takich zdjęciach z Parą Młodą. Preferuję zdjęcia NIE przy stolikach, np. na środku sali, na ozdobnej ściance, w ciekawym miejscu przed Salą. Takie zdjęcia ustalam, 'wyczuwając' odpowiedni moment na nie. Z reguły muszą się odbyć do 22:00, najlepiej podczas jednej, dłuższej przerwy. Jeśli szczególnie zależy Wam na sfotografowaniu któregoś z Gości to także proszę o taką informację podczas wesela. W trakcie swojej pracy staram się sfotografować największą ilość gości jaką się da. Niestety może się jednak wydarzyć, że kogoś pominę z uwagi na ilość osób na imprezach ślubnych. Zdarza się także, że niektórzy goście bardzo unikają sytuacji, w których mogą być sfotografowani.
Adres wraz z kodem pocztowym , nazwa lokalu/hotelu
DJ/Wodzirej/Orkiestra? Proszę o nazwę :)
od 100zł za 1szt. Termin realizacji 2-3tyg.
Jeśli tak to proszę o nazwę :)
Aparat typu polaroid
Podczas reportażu wykonuję ok. 800-2500 zdjęć. Czy chcecie mieć te zdjęcia dodatkowo udostępnione (do wyboru oryginalny format RAW (.NEF) lub JPG). Cena za przygotowanie i udostępnienie wszystkich nieobrobionych zdjęć podczas reportażu (oraz pleneru) jest ustalana indywidualnie, głównie od ilości wykonanych zdjęć. Waha się od 300-500zł
WSTĘPNA, proponowana data i miejsce(a) Jeżeli Państwa dotyczy ta usługa. Plener powinien być zrealizowany do 2 tygodniu po Ślubie, w dniach od pon-pt. WAŻNE: Śluby z terminami WRZESIEŃ I PAŹDZIERNIK: ze względu na b. duże obłożenie terminami, proszę, aby sesje zdjęciowe były umawiane JAK NAJSZYBCIEJ - także ze względu na pogodę! :)
Czy macie jakieś specjalne życzenia odnośnie tekstu wygrawerowanego na pudełku, w którym zostaną oddane zdjęcia? Jeśli nie, na pudełku zostaną umieszczone Wasze imiona, data ślubu oraz moje logo. Napiszcie również jak dokładnie maja być napisane Wasze imiona- czasami piszemy zdrobnienia, czasami inicjały....
Czy jesteście aktywnymi użytkownikami Facebooka? Jeśli tak, podajcie namiary do swoich profili lub zaproście mnie do znajomych ;-)
Zamiast tradycyjnych podziękowań dla Gościu w stylu: cukierków i innych drobiazgów. Proponuję Wasze zdjęcie z dowolnym napisem i grafiką (wspólnie zaprojektowaną). Koszt takiego zdjęcia to 1zł/szt. Termin realizacji 3-5dni

Dziękujemy!